“Studija pokreta” je “autoironični pokušaj obrtanja evolucije filmske tehnologije unazad”. Autor Predrag Pavić izrađuje ‘projektor’ u cilju prezentacije sadržaja to jest filma, odnosno proizvodnje originalne, funkcionalne skulpture. Metafora ludizma, prisustvo apsurda u ideji kao i u izvedbi, ključne su poluge citatnog zoopraksiskopa, materijalna dokaza nove vrijednosti ali tek na apstraktnoj razini doživljaja. Sadržaj filma kao završnog elementa ove video instalacije na gotovo identičan je način citatan prikazujući autora dok jaše na konjiću – uobičajenoj spravi na dječjim igralištima. Referenca je jasna: prve pokretne slike predstavljene ovom tehnikom (1878.) prikazuju jahača na konju. Fotograf Muybridge njima je dokazao pretpostavku kalifornijskog guvernera kako postoji trenutak u konjskom galopu kada niti jedna od nogu konja ne dodiruje podlogu.
U Muybridgeovim pokretnim slikama konj zapravo nigdje ne ide, cilj je bio izolirati jedan pokret koji rezultira izostankom kontakta s podlogom. Naizgled identično tome, i u Pavićevim pokretnim slikama kopita njegova konja ne dodiruju podlogu i on također nigdje ne ide iako pokret postoji.
Članovi žirija: Boris Greiner, Silva Kalčić i Barbara Vujanović