Na Međunarodnoj izložbi grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija Zgraf 12 održanoj 2017. u Laubi – Kući za ljude i umjetnost u Zagrebu u organizaciji ULUPUH-a, Nagradu HS AICA-e samostalno je dodijelio žiri u sastavu: Marko Golub, Boris Greiner i Sandra Križić Roban. Nagrada je dodijeljena dizajnerici Rafaeli Dražić za knjigu New Art for New Society: Your Presence is Requested, u izdanju Muzeuma Współczesne Wrocław i Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu. U obrazloženju žirija navedeno je sljedeće: “Rad koji nagrađujemo nalazi se u onom dijelu selekcije Zgrafa čija je kvaliteta već godinama na izuzetno visokoj razini i samim tim su i kriteriji njenog ocjenjivanja očekivano strogi. Gledajući izložbu pred nama čini nam se, naime, važnim istaknuti kako se upravo izdavaštvo, knjige i publikacije pokazuju kao područje u kojem grafički dizajneri najsnažnije i najefektnije demonstriraju svoje znanje, vještinu, osjećaj za kompoziciju, odnos slike i teksta, materijalnost tiskanog medija, senzibilitet za razumijevanje i vizualnu interpretaciju sadržaja koji im je dan na raspolaganje. U konačnici, i osjećaj za onog kojemu su knjige, kao neobično intiman artefakt dizajna, namijenjene – čitatelja. Unutar tako snažne produkcije, u kojoj su ulozi toliko visoki, čiji su standardi tako strogi a konkurencija tako jaka, teško je odabrati samo jedan predmet. Glavni razlog zašto izdvajamo knjigu/katalog New art for new society: Your presence is requested koju je dizajnirala Rafaela Dražić je suptilnost i mudrost koja stoji iza svake pojedinačne odluke u njenom oblikovanju. Tim više što je sam zadatak stavljen pred dizajnericu u ovom slučaju izazovan – jer riječ je o knjizi koja i sama sadržajno govori o tiskanim publikacijama (riječ je o časopisima Bit International i Spot) kao važnom mediju diseminacije ideja u kontekstu umjetnosti. Rafaela Dražić toj temi i raznovrsnom reproduciranom materijalu (časopisi, umjetnička djela, dokumentacija) koji knjiga obrađuje pristupa s ogromnom pažnjom i poštovanjem, prepoznajući njegov karakter i karakterističan vizualni jezik i stvarajući diskretan, nenametljiv, a istovremeno i sasvim suvremen okvir za njegovo novo čitanje. Dizajnerica to čini minimalnim sredstvima – odabirom različitih vrsta papira i boje, varijacijama u tretmanu teksta i drugim jednostavnim intervencijama koje daju suptilne ali jasne putokaze čitatelju i uvažavaju materijal, bez da i u jednom trenutku postaju njegova puka stilska reinterpretacija”.